2012/01/08

Spintos galerija

     Kol neturėjau kūrybinės dirbtuvės, mano darbų modeliai gimdavo namuose, prie virtuvės stalo. Tikrai ne pati patogiausia vieta susikaupimui ir kūrybai. Minimali erdvė, minimalūs įrankiai ir tokios pat galimybės.


     Anuomet tie sumanymai įsikūnydavo į plastilino ar vaško modelius, retas kuris įgydavo pabaigtą pavidalą, tačiau jie yra man brangūs ir mieli. Tos žmonių figūrėlės, raiteliai, arkliai ir fantastiniai gyvūnai ilgainiui susirado vietą ant spintos. Ten jų jau visas panoptikumas. Metų metus, apdulkėję ir tylėdami jie stūkso vienas greta kito ir žvelgia į lubas. Čia mano spintos galerija.



Dirbtuvėje
     Kuomet pasitvarkiau savo kuklios dirbtuvės senamiestyje patalpas, tapo šviesiau mąstyti ir lengviau dirbti. Čia nėra nieko nereikalingo. Kartais dirbtuvės galimybėmis pasidalinu su draugais ir kolegomis. Atliekame formų "nuėmimą", gaminame vaško modelius liejimui iš bronzos. Dažnas mano svečias - skulptorius Gediminas Karalius, nusprendęs iš senų savo eskizų pasigaminti formas ir vėliau atlieti jas bronzoje. Beje, Gediminas dar ir puikus fotografas - šiuose puslapiuose yra nemažai jo padarytų mano skulptūrų nuotraukų.




      Metalo liejimui mano dirbtuvės galimybės nėra pritaikytos. Tai padaroma firmose ar cechuose, kur yra speciali technologinė įranga. Tačiau tai jau visai kitokios istorijos, nieko bendra neturinčios su mano spintos galerija ir jos eksponatais.



                                        Video / Skulptūrų tylėjimas (Spintos galerija) ir kūrybinėje dirbtuvėje 
.

Komentarų nėra: